Budskaber fra informationsmøde

20. juli 2018

Den 28. juni 2018 holdt Forbrugerombudsmanden et informationsmøde om skjult reklame på sociale medier.

Vi modtager løbende spørgsmål om, hvornår der er en ”kommerciel hensigt” med opslag på sociale medier, og hvordan den kommercielle hensigt skal oplyses.

På informationsmødet modtog vi også mange, meget konkrete spørgsmål.

Vi har gengivet budskaber fra informationsmødet, som kan læses her. De budskaber, som ikke kan læses i ”Gode råd til influenter om skjult reklame”, er markeret med blå skrift.

Sidst opdateret: 20. juli 2018

Kunne du bruge siden?

Forbrugerombudsmanden

 

Ved at klikke på ”Tilmeld” giver du samtykke til, at vi sender dig vores nyhedsbreve/pressemeddelelser.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage og opsige dit abonnement.

Du kan læse mere i Forbrugerombudsmandens privatlivspolitik.